Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Gyakran ismételt kérdések

Gyakori kérdéseink, ahol a legtöbb kérdésre könnyedén választ lehet kapni az ügyfélszolgálatra történő várakozás nélkül is!

Tartalomjegyzékünk:


1. Rendelés

Hogyan tudok rendelni?

Webshopunkban a rendeléshez nem szükséges regisztráció, így a rendeléshez mindössze ki kell választani a megfelelő termékeket és azokat kosárba tenni. Gyakori, hogy több színben kapható egy-egy termék, így ezt fontos kiválasztani, ugyanakkor a kosárban is módosítható ez az adat még.

Ezután az ajánlatkérésre kattintva kollégáink megkapják az ajánlatot e-mailben, aminek feldolgozását azonnal megkezdik, később pedig felveszik az ajánlatkérővel a kapcsolatot. A rendelés leadása lehetőség után kiválaszthatja a szállítási és számlázási címeket, az elérhetőségeket, a fizetési formát és az átvétel módját. Ezzel a folyamattal kapcsolatban a felmerülő kérdéseket a pénztárban megtalálható GYIK-nél is elérhetővé tettük. 

A leadott rendelést kollégáink elkezdik feldolgozni, így amennyiben módosítani szeretne, kérdése van vagy éppen törölni szeretné a rendelését, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal! 

 
Rendelhetek telefonon is?

Nem, kérünk mindenkit, hogy rendelését a webshopon keresztül adja le. A webshopunk működik mobil eszközökön is, így azzal is megoldható a rendelés leadása.

 
Szükségem van ügyfélfiókra, ha vásárolni szeretnék?

Nem, lakossági ügyfeleinknek nincsen szükségük regisztrációra. Egyedül partnereinknek van erre szükség.

 
Van minimális rendelési érték?

Nincsen minimális rendelési érték. A szállítási költségek változnak a rendelési érték függvényében egyedül.

 
Van maximális rendelési érték?

Általában nincsen maximális rendelési érték.

 
Hogyan tudom megnézni az eddigi rendeléseimet?

Amennyiben regisztrált korábban webshopunkba, a "Fiókom" menüpontban a Korábbi rendeléseknél megtekinthető.

 

Törölhetem a rendelésem, ha még nem küldték el?

Ügyfélszolgálatunkkal egyeztetve van lehetőség erre, amennyiben még nem küldték el munkatársaink.

 
Megváltoztathatom még a szállítási címemet egy már visszaigazolt rendelés esetén?

Munkatársaink folyamatosan dolgoznak, hogy minél hamarabb kiküldésre kerüljenek a megrendelések. Amennyiben meg szeretné változtatni kiszállítási címét, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ugyanakkor nem tudjuk garantálni, hogy minden esetben van erre lehetőségünk.

 
Külföldről rendelhetek?

Nem, jelenleg webáruházunkban nem működik a külföldi rendelés.

 

Mit csináljak, ha a kívánt termék már nem kapható?

Kérjük, vegye fel kollégáinkkal a kapcsolatot, amennyiben érdekli, hogy várhatóan mikor lesz ismét elérhető a termék webshopunkban. Amennyiben egy hasonló termék is megfelel, tekintse meg kínálatunkat, amennyiben pedig szakszerű tanácsadásra van szükség, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!

 

Hogyan tudok megbizonyosodni arról, hogy a rendelésemet helyesen adtam fel?

Rendelése leadása után automatikusan kap egy visszaigazoló e-mailt. Amennyiben nem találja vagy nem kapta meg, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz, kollégáink tudnak ebben segíteni!

 

Miért kell a rendeléskor a telefonszámomat megadnom?

Telefonszámára mindössze az elérhetőségei rögzítése céljából van szükség. A futár ezen fogja elérni, valamint ezen tudunk jelentkezni, ha rendelése átvehető egyik építőcenterünkben.

 

Kapok teljesítménynyilatkozatot?

Igen, ugyanakkor cégünk számára fontos a környezetvédelem, így nem csatoljuk automatikusan minden rendeléshez nyomtatott formában. Kérjük, hogy amennyiben szeretne ilyet igényelni, jelezze a megrendelés során a "Megjegyzés" opció alatt, és elküldjük Önnek. Természetesen utólag is kiállítjuk, ezzel kapcsolatban ügyfélszolgálatunk tud segíteni Önnek!


2. Fizetés

Milyen fizetési módok lehetségesek?

Webshopunkban jelenleg ezek a fizetési módok elérhetőek:

  • utánvétes fizetés a futárnak
  • készpénzes vagy bankkártyás fizetés személyes átvétel esetén
  • előre utalás előlegszámla alapján

Kérjük, hogy amennyiben az előre utalást választja, mindenképpen várja meg az előlegszámla érkezését, mivel akkor biztosan tudjuk garantálni, hogy a rendelt termékek elérhetőek. 

Az átutaláshoz szükséges adatok:

Merkbau Zrt.
Bankszámlaszámunk: K&H 10402568-25610912-00000000

A közlemény rovatba minden esetben kérjük feltüntetni a rendelés azonosítóját, valamint a kapott számla számát!

 

Mikor és hogyan kapom meg a számlámat?

Szállító levelet csatolva küldjük a szállítmánnyal. Minden esetben elektronikus számlát állítunk ki, melyet elküldünk az Ön által megadott email címre.

 

Megkaphatom a rendelésemet a vállalkozásom nevére?

Igen, regisztráció esetén is beállíthatja, hogy cégként vásárol, amennyiben pedig regisztráció nélkül szeretne vásárolni, akkor a rendelési folyamat harmadik lépésénél, a "Fizetés" pont alatt állíthatja be, hogy cég nevében szeretne vásárolni.

 

Hogyan történik az ÁFA kimutatása?

Az ÁFÁ-val kapcsolatos információk a számlán feltüntetésre kerülnek.

 

Rendelhetek adómentesen (tax-free)?

Adómentesen nem, azonban, amennyiben Centereinket jelöli meg átvételi pontnak, lehetősége van külföldi utas ÁFA visszatérítéses nyomtatványt kitölteni, amennyiben magánszemélyként vásárol és nem az Európai Unió területén él. A határon való áthaladás alatt a vámhatóság lepecsételi ezt a papírt, hogy elhagyta az országot. A következő magyarországi utazása során ezzel a dokumentummal tudja a pénztárunkban az ÁFÁ-t visszaigényelni.

 

Kapok visszaigazolást a beérkező fizetésről?

Sikeres fizetés esetén nem, akkor a rendelés elindításról kap e-mailt. Amennyiben sikertelen, kollégáink e-mailes vagy telefonos úton felveszik Önnel a kapcsolatot.

 


3. Szállítási és kézbesítési költségek

Milyen szállítási költségek merülnek fel?

Építőcenterinkben a személyes átvétel minden esetben ingyenes. A futárszolgálat választása esetén terhelheti Önt szállítási költség, amelyről részletesebben a Szállítás és fizetés oldalunkon tájékozódhat, ahol az információk folyamatosan frissülnek.

 

Mennyi időt vesz igénybe a szállítás?

A szállítási idő általában 3-4 napot vesz igénybe. Amennyiben késedelmet tapasztalunk, jelezzük kedves vásárlóink felé!

 

Mely országokba történik a kiszállítás?

Jelenleg Magyarországi címekre szállítunk ki, azon belül is Bács-Kiskun, Csongrád és Békés megyékbe szállítunk ki fogyasztóinknak. Amennyiben más megyében él, kérjük használja az ajánlatkérés funkciót, így kollégáink fel tudják venni Önnel a kapcsolatot. Ehhez tegye ugyanúgy a termékeket a kosárba, ott tudja majd elérni a lehetőséget!

 

Mely csomagküldő szolgáltatóval küldik ki a csomagomat?

Cégünk az Express One futárszolgálattal dolgozik. Itt érheti el oldalukat: www.expressone.hu Megeshet az is, hogy kollégáink vagy alvállalkozóink viszik ki a csomagot. Erről mindenképpen tájékoztatjuk vásárlóinkat.

 

Elküldethetem a csomagomat egy csomagpontra, vagy csomagátvevő helyre is?

Webáruházunkban jelenleg ez a funkció még nem elérhető.

 

A szállítási címem eltérhet a számlázási címemtől?

Igen, természetesen! Erre a Pénztárban van lehetősége. A Pénztárban a második fülön, a Szállítás opciónál választhatja ki, hova kerüljön kiszállításra a rendelése, ezután pedig a Fizetésnél a Számlázás pontnál tudja kitölteni, hova is számlázzunk. A pénztári folyamat alatt a korábbi beállításait a haladás jelző alatt folyamatosan láthatja, és ha kell módosíthatja.

 

Nem kapom meg a küldeményemet, akkor mi a teendő?

Az Express One oldalán lehet követni a csomagot, amelyet vár: https://tracking.expressone.hu/ 

Amennyiben így sem talál releváns információt vagy nem a futárcég viszi ki végül a csomagot, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, akik segíteni tudnak Önnek!

 

Mit tehetek, ha sérült terméket kapok?

Amennyiben sérült terméket kap, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. Ehhez fényképes dokumentációra van szükség, amelyen látszódnia kell a nap, óra, perc információknak. A kivizsgálástól számított két napon belül jelentkezik illetékes kollégánk. 


4. Visszaküldés és visszatérítés

Hogyan küldöm el a visszárut?

Csere estén cégünk intézi a termék visszahozatalát, ugyanakkor nem csere esetén Önnek kell eljuttatnia hozzánk. Amennyiben ilyen helyzet adódna, kérjük vegye fel velünk az ügyfélszolgálatunkkal.

 

Hogyan történik a reklamáció?

Először kérjük mindenképpen ügyfélszolgálatunkhoz forduljon. Szakértő kollégáink minden kérdésben segítséget tudnak nyújtani Önnek.

 

Van-e lehetőség a visszaküldött termék közvetlen cseréjére?

Természetesen van. Konkrétan ebben az esetben is ügyfélszolgálatunk tud segítséget nyújtani Önnek.

 

Mit tegyek, ha termékem a szállítás során megsérült?

Amennyiben sérült csomagot kap és ez látható, jegyzőkönyvet kell felvennie a futárral. Amennyiben nem látható, velünk tudja intézni. Minden esetben ügyfélszolgálatunk tud segíteni.

 

Mennyi időn belül adhatom vissza a terméket?

14 napon belül küldheti vissza. (Kérjük vegye figyelembe, hogy nem munkanapokról van szó.)

 

Fizetnem kell a visszaküldésért?

Csere esetén nem, egyéb esetben igen. Pontos információkat az ügyfélszolgálat tud nyújtani Önnek.

 

Hol tudom a visszáru csomagomat leadni?

Csere esetén az érkező futárnak, egyéb esetben Ön intézi a visszaküldést.

 

Kapok visszaigazolást arról, hogy megérkezett a visszárum?

Igen, az összeg utalása a visszáru megérkezése után indul rendszerünkben.

 


5. Fiókom

Hogyan regisztrálhatok?

A fejlécben található "Regisztráció" gombra kell mindössze kattintani. Itt kell e-mail címet, nevet, telefonszámot beállítani, valamint egy olyan jelszót, amivel a továbbiakban be fog lépni fiókjába. Később a "Belépés" opciónál érheti el fiókját, ahol a korábbi rendeléseit, személyes adatait is elérheti.

 

Merülnek fel költségeim, ha regisztrálok?

Nem, webáruházunkban a regisztráció ingyenes, és az is marad.

 

Az adataimat továbbértékesítik harmadik fél részére?

Nem, az adatait bizalmasan kezeljük.

 

Hogyan tudom megváltoztatni a jelszavamat, ill. hogyan tudok az elfelejtett jelszavam helyett újat kérni?

A profilba való belépés után a "Fiókbeállításoknál" van lehetőség a jelszócserére. Amennyiben elfelejtette jelszavát a "Belépés" alatt az "Elfelejtett jelszó" lehetőséget kell választania. Itt egy e-mail címet kell megadni, ahova érkezik az új jelszó. Amennyiben problémába ütközik, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, 

 

Szerkeszthetem önállóan az adataimat?

Igen, belépés után, a "Fiókom" pont alatt lehet a különböző adatokat módosítani!

 

Hogyan törölhetem az ügyfélfiókomat?

A fiókjába való belépés után a "Személyes adatok törlése" gombra kattintva kezdheti meg a folyamatot. Ezután kap egy e-mailt a fiókjához tartozó e-mail címére, amiben talál egy linket. A linkre kattintva törölheti fiókját. Amennyiben valami problémába ütközik, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!

 


6. Hírlevél

Mi az a hírlevél, és milyen előnyökkel jár nekem?

A hírlevél rendszeresen tájékoztatja Önt a termékeinkkel kapcsolatos akciókról, egyéb információkról. Ennek segítségével elsőként értesülhet akcióinkról például.

 

Hogyan tudok feliratkozni a hírlevélre?

Regisztráció során lehetősége van feliratkozni a hírlevélre az erre vonatkozó sor bepiálásával. Létező felhazsnálói fióknál a "Hírlevél megrendelése/ lemondása" opciót kell választania a "Fiók" beállításoknál. Amennyiben nem kíván regisztrálni vásárlása során, úgy a pénztárban is van lehetősége errel az "Elérhetőségeknél" a megfelelő sor kiválasztásánál.

 

Nem szeretnék több hírlevelet kapni, mi a teendő?

Amennyiben le szeretne iratkozni hírlvelünkről, kérjük küldjön egy e-mailt a webshop@ekomplex.hu e-mail címre. Jelzése után kollégáink törlik a rendszerből.

 


Ügyfélszolgálatunk

Ügyfélszolgálatunkat a webshop@ekomplex.hu e-mail címen érheti el. Telefononon +36 30 323 4291 telefonszámon érdeklődhet.