Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Szállítás és fizetés

Hogyan fizethetem ki a rendelésemet? 

A vásárlás összegének kiegyenlítése utánvéttel, online bankkártáys fizetéssel és banki előre utalással lehetséges.  

1. Utánvétes fizetés esetén a csomag díját (termékek ára, szállítási díj, utánvét kezelési díj) az átvételkor fizeti készpénzben a futárnak.

2. Online bankkártyás fizetés során a csomag díját (lásd 1-es pont) a K&H Bank felületén tudja kiegyenlíteni. A K&H a legmodernebb biztonsági beállításokkal dolgozik, a kapcsolat felállítását pedig a BigFish Payment Gateway rendszere biztosítja.

3. Banki előre utalás esetén a fizetendő összeget előre át kell utalni a K&H Banknál vezetett számlaszámunkra. 

Az átutaláshoz szükséges adatok: 
Cég neve: Merkbau Zrt.
Bankszámla szám: 10402568-25610912-00000000
Megjegyzésben az díjbekérő számlaszámát, nevet valamint rendelés számot kérjük feltüntetni, így kifejezetten kérjük, hogy amennyiben így dönt, várja meg ügyfélszolgálatunk jelentkezését a díjbekérővel!

Mennyibe kerül a kiszállítás?

Vásárlási összeg   

Házhoz szállítás 
ExpressOne futárral

    Személyes átvétel
0 -  9.999 Ft 990 Ft INGYENES
10.000 Ft felett INGYENES INGYENES

 

10.000 Ft felett INGYENES a házhoz szállítás!

Az utánvétes számlát a csomaghoz mellékeljük. A csomag érkezése előtt a futár minden esetben SMS-ben is értesíti a kiszállítás napjáról!

Mikor kapom meg a csomagomat?

Amennyiben utánvétes fizetési módot választottál, raktárkészlet függvényében 3-4 munkanapon belül kézhez kaphatod a rendelt terméket. Ha banki előre fizetést választottál, az összeg bankszámlára megérkezését követően 3-4 munkanapon belül kézbesítjük a csomagodat.

Mikor érkezik a futár?

A futár a csomagok kézbesítését munkanapokon 8-17 óra között végzi .
A kézbesítés reggelén SMS üzenetben kap infórmációt a futár várható érkezéséről. Ha ebben az időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetőség) munkahelyi címét megadni.
A futár kétszeri kézbesítést kísérel meg.
A Trans-o-flex futárszolgálat központi telefonszáma: 06-1-8777400

A szállítást saját gépkocsival vagy alvállakozó segítségével is végezhetjük, erről a visszaigazoló e-mail talál információt, vagy ügyfélszolgálatunk tud segítséget nyújtani!

Termékeink általában saját raktárunkban elérhetőek, ezért a rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik. Amennyiben valamely termékünk mégis váratlanul kifogyott, abban az esetben azonnal értesítjük!